Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
Video’s:

Over ons

Wij zijn Thijs, Vivian met onze kids Salomo en Linne.

In ons 'normale' leven werkt Thijs als financial bij Bzzzonder en werkt Vivian als verloskundige bij de Kei en in haar eigen coachpraktijk voor vrouwen.
Salomo is in maart 4 geworden en is dol op naar school gaan en alles wat te maken heeft met vliegtuigen.
Linne (2 jaar) is ons heerlijke zonnetje in huis die vrolijk wordt van dansen en natuurlijk... Frozen :)

Wij houden van avontuur en hopen het leven te LEVEN :)

Over onze reis

Op 18 juni 2017 gaan we DV een half jaar naar Zuid Afrika met ons hele gezin. We gaan op de basis van Jeugd met een Opdracht (YWAM) in Worcester drie maanden een Family Ministry School volgen. Tijdens deze school hopen we veel meer te leren over Gods kijk op gezinnen, relaties, opvoeding en huwelijk. Om zo in de volgende 3 maanden dit praktisch te gaan toepassen. We hopen zo zelf meer te leren en toegerust te worden om dit door te geven aan anderen.
Wil je er meer over lezen: http://www.ywamworcester.com/ffs/

Vind je het leuk om op de hoogte te blijven van onze voorbereidingen en natuurlijk vooral van onze ervaringen straks in Zuid Afrika dan kan dat hier, leuk dat je meeleest!

Lieve groet,
Thijs & Vivian
Salomo & Linne

Bezochte landen

Wij hebben 20 landen (8%) bezocht:

België, Bulgarije, Dominicaanse Republiek, Duitsland, Frankrijk, Gambia, Italië, Malawi, Myanmar, Nederland, Oostenrijk, Portugal, Senegal, Spanje, Tsjechië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zambia, Zwitserland.