Baie Dankie Suid Afrika

14 december 2017 - Kaapstad, Zuid-Afrika

davene-prinsloo-south-african-wedding-photographer-100

Morgen stappen we op het vliegtuig terug naar Nederland. Naar huis...
Wat hebben we een geweldig bijzondere tijd hier gehad.

De vorige Blog voelt een wereldreis geleden en dat is ook wel een beetje zo. We hebben ongelooflijk veel beleefd en geleerd. We hebben octopussen gevangen, tussen de wilde dieren geslapen, muizen gevangen, Botswana verkend, walvissen zien springen, struisvogels zien dansen, leeuwen horen brullen, een niet nader te noemen aantal verkeersboetes gekregen (ik reed niet :)), een niet nader te noemen aantal marshmallows gegeten, lekker veel vuurtjes gemaakt, moeten vluchten voor olifanten, in de stromende regen onze tent opgebroken, 10.000 km gereden, onze camp trailer verkocht aan iemand uit Durban die we in Botswana tegenkwamen, Swaziland doorkruist, God leren vertrouwen, onze plannen leren aanpassen, bergen beklommen, balans leren vinden, zegen en vloek van Wifi ervaren, ongekend veel sterren gezien.... te veel om op te noemen.

davene-prinsloo-south-african-wedding-photographer-156

We hebben een mooie reis gemaakt zoals je ook op de kaart kunt zien. En de unieke familie momenten waren vaak niet eens in de geplande tripjes, maar als je onverwacht met z'n viertjes naar de onweer ligt te turen, 'S avonds in bed verhalen aan het vertellen bent tegen elkaar, of pannenkoeken aan het bakken bent op een verlaten snelweg.

davene-prinsloo-south-african-wedding-photographer-120

We zijn allebei ongelooflijk dankbaar voor de tijd die we samen mochten hebben, de dingen die we mochten leren, de avonturen die we mochten beleven en de prachtige natuur waar we doorheen mochten trekken.

Deze laatste dagen hier brengen we nog met vrienden door in Kaapstad regelen we nog wat laatste dingen met de auto en het opnieuw inpakken van alle koffers.  en dan hopen we 16 december weer te landen op Schiphol en de rest van december en januari te gebruiken om weer te landen in ons leven in Nederland.

davene-prinsloo-south-african-wedding-photographer-2

Het is nog niet helemaal zeker waar Thijs gaat werken. Hij heeft in december en januari een aantal gesprekken. We kijken vol plezier uit naar een mooie en eventueel nieuwe plek om de draad weer op te pakken.

Vivian heeft de eerste coachgesprekken alweer ingepland staan in december en ook januari begint vol te raken. Met Kerst mag ze voor  weer midden in de nacht haar bed uit om de kerstkindjes van 2017 veilig op deze wereld te brengen.

En nu het tijd is om naar huis te gaan, is het ook goed. Het is fijn om straks weer 1 vast huis te hebben, niet meer te leven uit koffers en weer Nederlandse kaas te kunnen eten

We zien er naar uit jullie allemaal weer te zien en de draad weer op te pakken in Nederland. Dit zou zomaar eens de laatste blog kunnen zijn. Dank voor het meeleven en meelezen!

davene-prinsloo-south-african-wedding-photographer-145

1. Tineke:
    14 december 2017
    Wat een gaaf avontuur! en wat een prachtige foto's! Wens jullie een hele goede en veilige reis terug. Groetjes Tineke
  2. Renske:
    14 december 2017
    Wat een su-permooie foto's! En wat zijn Linne en Salomo weer groter geworden! We zien ernaaruit jullie weer te zien en de verhalen te horen :) Goeie reis en tot snel!
  3. Marjan:
    14 december 2017
    Prachtige verhalen en super mooie foto's! Heerlijk om weer thuis te komen met een koffer aan levenservaring en avonturen rijker!
  4. Jessica Dijkman:
    14 december 2017
    Wat een super gaaf avontuur! Als ik jullie verhalen lees krijg ik nog meer zin in onze reis naar Zuid-Afrika in juli.

Goede reis terug en tot snel ergens in Vathorst! Gr Jessica
  5. Lia en Adri:
    14 december 2017
    Wat mooi om dit samen te beleven. Goede reis naar huis. En neem alle mooie momenten mee.
  6. Eleanor:
    14 december 2017
    Just amazing to read your stories of adventure and challenge. So inspiring. Safe journey home 🏡 ❤️
  7. Douwe terpstra:
    14 december 2017
    Geweldig om te lezen wat jullie daar allemaal beleeft en ervaren hebben goede vlucht en tot ziens
  8. Rob Hameleers:
    14 december 2017
    Goede reis weer! Mooie avonturen beleefd zo te lezen!
  9. Sylvia van Kekem:
    14 december 2017
    Fijn dat het zo'n mooie ervaring was. Veel succes met aarden in Nederland en ik hoop Thijs, dat je snel weer een leuke nieuwe uitdaging vindt. Is je van harte gegund. Ik hou mijn ogen voor je open!
  10. Rachel:
    14 december 2017
    Wat mooi geschreven! En we blijven maar kijken naar de foto's. Zo'n zin om jullie vast te houden. Tot zaterdag😘
  11. Kim:
    14 december 2017
    Fijn dat jullie weer thuis komen! Wat een prachtige foto’s! Tot gauw!
  12. Hugo & Tessa:
    14 december 2017
    Wat een leuke blog weer , met hele mooie foto's! Kijken er naar uit jullie weer gezellig naast ons te hebben als buurtjes ! :)

Liefs ,
  13. Thea:
    14 december 2017
    Wow, wat een geweldige tijd hebben jullie meegemaakt. Hele goede terug reis gewenst met een extra koffer......vol herinneringen.
  14. Majella hartong:
    14 december 2017
    Een hele goede terugreis naar.nederland en mooi om te lezen dat jullie een hele mooie leerzame tijd hebben gehad in zuid-afrika! Ik heb genoten van jullie blogverhalen.....lieve groetjes majella
  15. Suzanne van Santen:
    17 december 2017
    Ge-wel-dig-e foto en blog!! Wat een onbeschrijfelijk rijke tijd is het geweest! En wat een prachtige familie zijn jullie xxx !!!